Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2016

Ἀντὶ ἀφορολογήτου …ἐκπτωσις φόρου!!!

Έχετε αναρωτηθεί για ποιον λόγο αντί να μιλούν για αφορολόγητο μιλούν πλέον για ...έκπτωση φόρου;



Τα λαμόγια της κυβερνήσεως χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία εξαπατήσεως που χρησιμοποιούν και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, προκειμένου να ανεβάσουν τα κοστολόγια και τα κέρδη τους στα προϊόντα, δημιουργώντας ταυτόχρονα την ψευδαίσθηση στους πελάτες ότι κερδίζουν.
Η ψυχολογία είναι εργαλείο στα χέρια του marketing.



Έτσι όταν ετοιμάζουν μίαν αύξηση σ’ ένα προϊόν, ενώ συνεχίζουν να το πωλούν στην κανονική του τιμή, αναγράφουν επάνω ότι υπάρχει ήδη έκπτωση 30%.
Κι αυτή η έκπτωση φυσικά αφορά στην νέα τιμή του προϊόντος, που θα ισχύσει λίγο αργότερα, όταν οι καταναλωτές θα έχουν …ξεχάσει την πραγματική τιμή.
Και για να δικαιολογηθεί η αύξηση προσθέτουν ακόμα ένα αυτοκολλητάκι που αναγράφει …«Νέα Σύνθεση!» αλλά στην πραγματικότητα εννοούν …«περισσότερο νεράκι».



Αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Έτσι λοιπόν για λίγο καιρό οι πελάτες συνηθίζουν την υπάρχουσα τιμή …ως εκπτωτική και λίγο μετά αφαιρείται το αυτοκολλητάκι και το προϊόν από 5 ευρώ πχ πήγε στα 6,70 χωρίς να προκληθεί κάποια οποιαδήποτε δυσαρέσκεια.

Το ίδιο ακριβώς κάνει τώρα και η κυβέρνηση.
Αφαίρεσε από την νομοθεσία το νομοθετημένο αφορολόγητο.
Έχει εντάξει όλους σε νέα πολύ υψηλή κλίμακα φορολογίας και μετά μιλάει για …εκπτώσεις στον φόρο, ώστε να αισθανόμαστε και …υπόχρεοι.
Και η …έκπτωση έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, που δεν έχει το νομοθετημένο αφορολόγητο….
Είναι …προσωρινού τύπου.

Η νομοθεσία με τους υψηλούς συντελεστές σε όλους πέρασε και ισχύει για όλους, χωρίς αντιδράσεις, γιατί απλά οι μισθοί των μισθωτών και οι συντάξεις δεν άλλαξαν ως ποσό.
Αυτό που άλλαξε είναι ότι πλέον αυτό το ποσό είναι αποτέλεσμα προσωρινής εκπτώσεως και δεν είναι διασφαλισμένο, σε κάθε περίπτωση, από τον ίδιο νόμο για το μέλλον.
Δεν είδαν μείωση, αλλά δεν πήραν καν είδηση ότι τα λαμόγια έχουν ήδη προγραμματίσει την μείωση για το άμεσο μέλλον.

Ό,τι ακριβώς έκαναν και με την χρηματοδότηση των βρεφονηπιακών σταθμών.
Αφαίρεσαν την πάγια αυτή δαπάνη από τον προϋπολογισμό και την μετέτρεψαν σε …έκτακτη δαπάνη, που μάλιστα χρηματοδοτείται από τα ΕΣΠΑ, δηλαδή από χρήματα που διαχειρίζονται οι Ευρωπαϊοι κι όχι η Ελληνική Κυβέρνηση.
Με αυτόν τον τρόπο, ενώ για τα πρώτα χρόνια δεν φαίνεται να άλλαξε κάτι στο καθεστώς των βρεφονηπιακών, κι αφού συνηθίσουμε ότι η χρηματοδότηση δεν έχει κάποια σχέση με τον προϋπολογισμό, θα έλθει μία ημέρα που θα μας ανακοινώσουν: «Η Ευρώπη σταματά να χρηματοδοτεί τους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Τώρα μπορείτε να κόψετε τον λαιμό σας ελεύθερα.»



Η βοήθεια προς του απόρους, τους άνεργους και πολλές άλλες πάγιες κι εξασφαλισμένες κοινωνικές παροχές προς τους φτωχούς, μετατράπηκαν στα μουλωχτά σε …έκτακτες και προσωρινές δαπάνες, που είναι συνδεδεμένες με Ξένη Χρηματοδόση από το ΕΣΠΑ.



Έτσι περισσεύουν αρκετά λεφτά για να μπορεί να μοιράζει απλόχερα ο Καμμένος σε ξένες βιομηχανίες, για να αναχαινίζει ιπτάμενα σκουπίδια …δήθεν για να μην μας κατακτήσουν οι Τούρκοι.


1 ΔΙΣ για τα Μουσειακά MIRAGE2000 και 500 εκατομμύρια για τα μουσειακά ελικοφόρα, για τα οποία προσέξτε, τα λαμόγια είχαν ήδη καταβάλλει 1 Δισεκατομμύριο για …εκπαίδευση!




Για να εκπαιδεύσουν περιορισμένο προσωπικό για 5 ελικοφόρα 50 ετών …εξαέρωσαν 1 ολόκληρο δισεκατομμύριο ευρώ, και φυσικά επειδή δεν πρόκειται για υλικά αλλά για υπηρεσίες, δεν υπάρχει καν τρόπος να ελεγχθεί τι είδους εκπαίδευση έγινε, που κόστισε στους πολίτες όσο το να κτιστούν 5 ολόκληρα Πανεπιστήμια ή Νοσοκομεία.

Σίγμα

Μπορείς να αλλάξεις τα πάντα , άν αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτεσαι! Αντι-Αισθητικά Νέα

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...